ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
+3
_ITS1_
matdacmar
Worst Nightmare
7 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Εδώ θα γράφουμε ότι απορίες και ερωτήσεις έχουμε για το παιχνίδι
Worst Nightmare- Αριθμός μηνυμάτων : 28
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Ηλικία : 46
Τόπος : Πειραιάς
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
enoxlei kapoion pou sto forum grafoume greeklish???
matdacmar- Αριθμός μηνυμάτων : 18
Ημερομηνία εγγραφής : 16/07/2009
Τόπος : greece
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
matdacmar έγραψε:enoxlei kapoion pou sto forum grafoume greeklish???
γράψτε όπως θέλετε.
μόνο αραβικά και κινέζικα όχι.
_ITS1_- Αριθμός μηνυμάτων : 31
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Ηλικία : 50
Τόπος : athens
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Προσπαθώ να γκρεμίσω μια πρεσβεία μου αλλά το σύστημα δεν με αφήνει. Μου λέει ότι δεν έχω αρκετούς διπλωματικούς πόντους. Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό?
andriani- Αριθμός μηνυμάτων : 6
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Άκυρο το προηγούμενο post. Το βρήκα.
andriani- Αριθμός μηνυμάτων : 6
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Μόλις ανακάλυψα την γραφειοκρατία. Άρχισα να χτίζω αρχιτεκτονικά γραφεία σε όλες μου τις πόλεις Μέχρι ποιό επίπεδο συμφέρει να τα ανεβάσω? Έχω όλα τα υλικά αλλά το μάρμαρο είναι το πιο χρήσιμο.
MYSTERY- Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
MYSTERY έγραψε:Μόλις ανακάλυψα την γραφειοκρατία. Άρχισα να χτίζω αρχιτεκτονικά γραφεία σε όλες μου τις πόλεις Μέχρι ποιό επίπεδο συμφέρει να τα ανεβάσω? Έχω όλα τα υλικά αλλά το μάρμαρο είναι το πιο χρήσιμο.
Το Αρχιτεκτονικό Γραφείο περιέχει όλα τα απαραίτητα για το σωστό κτίσιμο των τοίχων και σταθερές στέγες. Ένα καλο-σχεδιασμένο σπίτι χρειάζεται πολύ λιγότερο μάρμαρο από ότι μία πρόχειρη κατασκευή. Για κάθε επίπεδο του Γραφείου, μειώνεται η απαίτηση μαρμάρου στην πόλη κατά 2%.
προσωπικά τα ανεβάζω τέρμα (32 lvl) μαζί με Εργαστήρι του Ξυλουργού.
_ITS1_- Αριθμός μηνυμάτων : 31
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Ηλικία : 50
Τόπος : athens
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
α) Σε πόσες μέρες διαγράφεται οριστικά από το παιχνίδι ένας ανενεργός παίχτης? Θέλω να βγει για να αδειάσει η θέση στο νησί μου για νέα αποικία...
β) Υπάρχει τρόπος να βρεθεί για πόσες μέρες μπήκε κάποιος παίχτης σε περίοδο διακοπών? Υπάρχει πχ γραμμένο πουθενά όπως υπάρχει με τις τιμωρίες?
β) Υπάρχει τρόπος να βρεθεί για πόσες μέρες μπήκε κάποιος παίχτης σε περίοδο διακοπών? Υπάρχει πχ γραμμένο πουθενά όπως υπάρχει με τις τιμωρίες?
MYSTERY- Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Όχι δυστηχώς δεν υπάρχει τρόπος να μάθουμε πότε διαγράφεται ένα acc.
Διότι παίζει ρόλο πόσο καιρό έπαιζε το παιχνίδι.
Δηλαδή αν πχ ανοιχτεί ένα νέο acc και μετά από 7 μέρες βγει ανενεργό...λογικά στις 10 μέρες θα διαγραφτεί από τον χάρτη.
Αν κάποιος έπαιζε παραπάνω μπορεί να κάνει και 1 μήνα να διαγραφτεί ...κλπ κλπ!
Διότι παίζει ρόλο πόσο καιρό έπαιζε το παιχνίδι.
Δηλαδή αν πχ ανοιχτεί ένα νέο acc και μετά από 7 μέρες βγει ανενεργό...λογικά στις 10 μέρες θα διαγραφτεί από τον χάρτη.
Αν κάποιος έπαιζε παραπάνω μπορεί να κάνει και 1 μήνα να διαγραφτεί ...κλπ κλπ!
Worst Nightmare- Αριθμός μηνυμάτων : 28
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Ηλικία : 46
Τόπος : Πειραιάς
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
If and when you get the status inactive is decided by your playing time:
* 0. Phase: Registration up to 24 hours:
o The player who cannot build up 2 building levels in the first 24 hours will be deleted directly.
* 1.Phase: 1 day to 15 days
o Time till deletion/bandit: seven days.
o In that time you are in noob protection
* 2. Phase: 15 days to 36 days
o Time till the status changes to inactive: three days
o Time till deletion/bandit: 14 days
* 3.Phase: Playtime is longer than 36 days
o Time till the status changes to inactive: seven days
o Time till deletion/bandit: 35 days
auto einai apo ena allo paixnidi tis gameforge kai pisteuw pws kapws etsi douleuei kai sto ikariam
* 0. Phase: Registration up to 24 hours:
o The player who cannot build up 2 building levels in the first 24 hours will be deleted directly.
* 1.Phase: 1 day to 15 days
o Time till deletion/bandit: seven days.
o In that time you are in noob protection
* 2. Phase: 15 days to 36 days
o Time till the status changes to inactive: three days
o Time till deletion/bandit: 14 days
* 3.Phase: Playtime is longer than 36 days
o Time till the status changes to inactive: seven days
o Time till deletion/bandit: 35 days
auto einai apo ena allo paixnidi tis gameforge kai pisteuw pws kapws etsi douleuei kai sto ikariam
matdacmar- Αριθμός μηνυμάτων : 18
Ημερομηνία εγγραφής : 16/07/2009
Τόπος : greece
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
3erei kaneis gt oi epi8etikoi kai oi amuntikoi ba8moi peftoun siga siga???
matdacmar- Αριθμός μηνυμάτων : 18
Ημερομηνία εγγραφής : 16/07/2009
Τόπος : greece
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
matdacmar έγραψε:3erei kaneis gt oi epi8etikoi kai oi amuntikoi ba8moi peftoun siga siga???
γιατι δεν κανεις επιθεσεις
hrisostomos- Αριθμός μηνυμάτων : 34
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Ηλικία : 63
Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
hrisostomos έγραψε:matdacmar έγραψε:3erei kaneis gt oi epi8etikoi kai oi amuntikoi ba8moi peftoun siga siga???
γιατι δεν κανεις επιθεσεις
XEXE!!! Και γω που κάνω τι κατάλαβα? Με το ζόρι φτάνω στην τρίτη θέση και την άλλη μέρα πέφτω στην έκτη και ούτω κάθ'εξής....
Άτιμη κοινωνία. Άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις (τους επιθετικούς πόντους...)
MYSTERY- Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Σε πόσες μέρες καταργείται η πολιτιστική συνθήκη στο μουσείο με κάποιον?
Έχω συνθήκες με πρώην συμμάχους από τους KST που είτε βγήκαν ανενεργοί είτε δεν ακολούθησαν την συμμαχία στην ένωση και επομένως θέλω να αρχίσω επιθέσεις αλλά σκέφτομαι την αντίδραση των πολιτών...Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Έχω συνθήκες με πρώην συμμάχους από τους KST που είτε βγήκαν ανενεργοί είτε δεν ακολούθησαν την συμμαχία στην ένωση και επομένως θέλω να αρχίσω επιθέσεις αλλά σκέφτομαι την αντίδραση των πολιτών...Ευχαριστώ εκ των προτέρων
MYSTERY- Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Μια πολιτισμική ανταλλαγή κάνει να διαγραφτεί 2-3 μέρες δυστηχώς!
Worst Nightmare- Αριθμός μηνυμάτων : 28
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Ηλικία : 46
Τόπος : Πειραιάς
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Gia na mhn anoiksw kainourio topic to bazw edw giati monaxa edw 8a mporouse na kwlhsei. Osoi asxoliste me to forum tou ikariam 8a exete dei oti exei ghnei ena mikro mpaxalo me thn "mhdenikh syntirish stratou", ap'oti fenete telika den einai bug kai an kai den to len kseka8ara mporoume na to xrhsimopoihoume.
H apopsh mou einai oti an kapoios to xrhsimopoiei sigoura 8a prepei na analavei kai ths eu8ynes ton praksewn tou se opiadipote apofash/bugfix ghnei argotera...Giauto prepei na ginete kai ena tsekarisma sto official ellhniko forum tou ikariam.
Ena link me thn anakynwsh oti den einai bug einai auth edw kai einai x8esinh : http://board.ikariam.gr/index.php?page=Thread&threadID=40669
Dwste vash sthn teleutaia paragrafo tou "Dimitris" (TeamLeader). Profanos den parotrinw tous symmaxous na to xrhsimopoihsoun apla to anaferw gia enhmerwsh kai syzhthsh.
H apopsh mou einai oti an kapoios to xrhsimopoiei sigoura 8a prepei na analavei kai ths eu8ynes ton praksewn tou se opiadipote apofash/bugfix ghnei argotera...Giauto prepei na ginete kai ena tsekarisma sto official ellhniko forum tou ikariam.
Ena link me thn anakynwsh oti den einai bug einai auth edw kai einai x8esinh : http://board.ikariam.gr/index.php?page=Thread&threadID=40669
Dwste vash sthn teleutaia paragrafo tou "Dimitris" (TeamLeader). Profanos den parotrinw tous symmaxous na to xrhsimopoihsoun apla to anaferw gia enhmerwsh kai syzhthsh.
heavysmok- Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Ηλικία : 44
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Ephdei ap'oti mou eipan den leitourgei to link sto proigoumeno post ekana ena printscreen m'auta pou leei o dimitris (teamleader) :
https://2img.net/r/ihimizer/img15/3803/picture1how.png
https://2img.net/r/ihimizer/img15/3803/picture1how.png
heavysmok- Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Ηλικία : 44
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Feature - Αναθεώρηση Διακοπών: Ένας παίκτης μπορεί πάντα να πάει σε κατάσταση διακοπών τώρα. Στόλοι και οι στρατοί που είναι στο δρόμο τους για την πόλη άλλο παίκτη θα ολοκληρώσει τρέχουσες αποστολές τους. Ωστόσο, οι νέες αποστολές μπορούν να αρχίσουν μόνο όταν η τρέχουσα αποστολή έχει ολοκληρωθεί. Σταθμεύουν στρατεύματα και οι στρατοί (δηλ. παικτών μια «στόλους σε γενικές γραμμές) που βρίσκονται στο δρόμο τους κάπου είναι διάσπαρτα. Οι θέσεις Κτίριο σταμάτησε όταν μπαίνετε λειτουργία διακοπές και συνεχίζονται και πάλι, αφού έχετε συνδεθεί ξανά στο παιχνίδι.
* Feature - διπλασίασε τη δυνατότητα αποθήκευσης: Ένα κομμάτι της Αμβροσία σας επιτρέπει να διπλασιάσει την ποσότητα των εμπορευμάτων που είναι ασφαλείς από τη λεηλασία.
* Feature - Προστασία για τους νέους παίκτες: Νέοι παίκτες δεν μπορούν να δεχτούν επίθεση μέχρι το Δημαρχείο τους να έχει επεκταθεί σε επίπεδο 4, να έχουν αυτοί επιτεθεί άλλο παίκτη ή να ιδρύσουν την πρώτη αποικία τους. Οι παίκτες που έχουν ενεργό λογαριασμό Premium είναι ασφαλής μέχρι το επίπεδο 6. Εάν ένας παίκτης καθίσταται ανενεργός, η προστασία καταπίπτει. Στρατεύματα δεν μπορούν να σταθμεύουν σε πόλεις τέτοιου προστατευόμενου παίκτη, καθώς δεν μπορούν να επιτεθούν έτσι και αλλιώς αυτοί.
* Feature-Εμπόριο προσφέρες βελτιωμένη: Ο κατάλογος Ευκαιριών, τα αποτελέσματα Εύρεσης εμφανίζει τώρα το μέγεθος του λιμανιού της πόλης προμηθευτή. Έτσι, η διάρκεια της αποστολής μπορεί να εκτιμηθεί.
* Feature σύστημα Έρευνας αναθεωρήθηκε: Προηγουμένως, οι παίκτες μπορούσαν να επιλέγουν μόνο το τμήμα της έρευνας τους. Τα σημεία της έρευνας ήταν τότε αυτομάτως επενδεδυμένα στην έρευνα αυτής της ενότητας και οι έρευνες γινόντουσαν αυτόματα. Από τώρα και στο εξής, κάθε παίκτης (παίρνοντας υπόψιν της απαιτήσεις για την έρευνα ) μπορούν να επενδύουν τους πόντους της έρευνας τους στο τμήμα έρευνας της επιλογής του. Οι ερευνητικοί πόντοι παράγονται κανονικά. Αν οι επιστήμονες έχουν παράγει τους πόντους έρευνας, όπως το δυνατό κόστος έρευνας θεμάτων, τα σημεία μπορούν να ανταλλαχθούν για την έρευνα από το σύμβουλο της έρευνας. Η δυνατότητα ανταλλαγή με κρύσταλλο "για τα σημεία της έρευνας» έχει παραλειφθεί.
* Feature-Νησί φόρουμ: Κάθε νησί έχει τώρα ένα μικρό βήμα σε αυτή, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε παίκτη που έχει μια πόλη με το συγκεκριμένο νησί. Το φόρουμ μπορεί να προσεγγιστεί μέσω του θέατρα για τα νησιά.
* Feature-Θαύματα αναθεωρημένες: Κάθε νησί έχει ένα θαύμα για το ότι έχει ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Οι παίκτες μπορούν να οικοδομήσουν ένα ναό στις πόλεις τους, στις οποίες χωρικοί μπορούν να γίνουν ιερείς. Το μέγιστο ποσό των ιερέων εξαρτάται από το στάδιο της επέκτασης του κτιρίου. Οι Ιερείς παράγουν ένα θαύμα πίστης σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή με ένα δυναμικό όριο (ανάλογα με το επίπεδο του θαύματος και το μέγιστο του πληθυσμού σε όλες τις πόλεις του νησιού). Η Πίστη είναι μειωμένη εάν ένας ιερέας έχει αφαιρεθεί από το ναό ή εάν το όριο μεταβάλλεται. Κάθε θαύμα νησί έχει κατ 'ανώτατο όριο 5 επίπεδα και μπορεί να επεκταθεί με την κοινότητα του νησιού. Ωστόσο, για να γίνει αυτό, πρέπει ειδών πολυτελείας να δωρεά. Είναι άνευ σημασίας πόρος που είναι, αλλά δεν μπορεί να είναι ένας πόρος που παράγεται ήδη στο νησί. Παράδειγμα: Σε ένα νησί μάρμαρο, μόνο κρασί, κρύσταλλο ή θείο μπορεί να δωρηθεί. Τα 5 επίπεδα καθορίζουν τη δύναμη του αποτελέσματος θαύμα. Οι παίκτες μπορούν να προκαλέσουν το αποτέλεσμα ενός συγκεκριμένου επιπέδου, όταν οι ιερείς από όλες τις πόλεις έχουν επιτύχει αρκετά πίστη για το επίπεδο. Προκαλώντας με αποτέλεσμα να μην μειώνει την πίστη! Κάθε παίκτης μπορεί να ενεργοποιήσει την επίδραση ενός επιπέδου, ανεξάρτητα από τους άλλους παίκτες στο νησί. Αποτελέσματα Θαύμα επηρεάσει πλήρες λογαριασμό του παίκτη (όλοι οι στρατοί, τους στόλους ή πόλεις). Έχουν μια περιορισμένη περίοδο αποτελεσματικότητας (συνήθως δύο ώρες) και δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί ξανά για αρκετές ώρες μετά (συνήθως 20 ώρες). Τα προηγούμενα αποτελέσματα παραλείπεται εντελώς.
* Feature σύστημα μάχης έχει αναθεωρηθεί: Οι Μονάδες και ακολουθίες μάχη έχουν αλλάξει εντελώς. Υπάρχουν διαφορετικές θέσεις ή θέσεις γραμμής στο πεδίο της μάχης, οι οποίες μπορούν να καταληφθούν από συγκεκριμένες κατηγορίες μονάδων και να συμμετάσχουν στις δράσεις με διάφορους τρόπους. Το βαρύ πεζικό είναι στην πρώτη γραμμή όσον αφορά τις κύριες γραμμές της μάχης. Στα πλευρά, δίπλα από το βαρύ πεζικό είναι το ελαφρύ πεζικο και πίσω από τις κύριες γραμμές της μάχης είναι οι μονάδες μακρού βεληνεκές. Το τείχος της πόλης πρέπει να έχει σπάσει προκειμένου για μια μάχη να ξεκινήσει σε μια πόλη. Αν η μια πλευρά καταφέρει να νικήσει τις κύριες γραμμές της μάχης του αντιπάλου, η μάχη τελειώνει. Αν δεν υπάρχουν αρκετό διαθέσιμο βαρύ πεζικό, οι γραμμές μάχης γεμίζουν με άλλες κατηγορίες μονάδων η οποίες κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είναι τόσο επιτυχής κατά τη διάρκεια της μάχης. Οι θέσεις αυτές, ανεξάρτητα από το μέγεθος της πόλης τους, έχουν περιορισμένες χωρητικότητες για τις μονάδες. Οι μονάδες που δεν χωράνε πια, δεν θα λάβουν μέρος στο Γύρο μάχη, αλλά θα περιμένουν στα μετόπισθεν!! έως ότου αυτό είναι απαραίτητο. Οι παράμετροι των μονάδων έχουν αλλάξει εντελώς. Το ίδιο ισχύει και για το κόστος κατασκευής τους και η απαιτούμενη συντήρηση. Σε γενικές γραμμές, αυτές έχουν μειωθεί. Μπορείτε να βρείτε μια πιο λεπτομερή περιγραφή του συστήματος μάχης στο Ikipedia.
* Feature - Νέα μονάδα Spear Thrower: Ο Ακοντιστής!είναι μια νέα μονάδα πεζικού που είναι και μια μονάδα εκκίνησης.
* Feature - Βοήθημα για αρχάριους: Ένας οδηγος με οκτώ βήματα έχει υλοποιηθεί στο παιχνίδι. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος σύμβουλοι εξηγούν τα πιο σημαντικά βήματα για να κάνετε όταν είστε νέοι στο παιχνίδι και μόλις έχετε αρχίσει το παιχνίδι.
* Feature - Χωριό Βαρβάρων: Υπάρχει τώρα ένα Χωριό Βαρβάρων στο νησί της πρωτεύουσας του παίκτη. Μπορεί να το λεηλατήσετε έως και 10 φορές. Το Λάφυρο και η δύναμη του αυξάνεται με κάθε επίθεση. Έτσι, το νέο σύστημα μάχης μπορεί να δοκιμαστεί χωρίς να έχετε νέους εχθρούς.
* Feature - Global news: Ένα νέο σύστημα έχει τεθεί σε εφαρμογή, ώστε να μπορέσουμε να σας στείλουμε άμεσα σημαντικές ειδήσεις στο παιχνίδι.
* Feature - Παγκόσμια λίστα συντομεύσεων χάρτη: Αυτή είναι μια αναπτυσσόμενη λίστα στον παγκόσμιο χάρτη? Μπορείτε να αποφασίσετε ποια νησιά θα θέλατε το χάρτη για να είναι στο κέντρο του εδώ. Νησιά για τα οποία έχετε τη δική πόλεις και τα στρατεύματα που σταθμεύουν καταχωρούνται αυτόματα. Επιπλέον, ένα άλλο 5 νησιά μπορούν να εγγραφούν - η οποία γίνεται κατ 'ανώτατο όριο των 25, εάν έχετε έναν απολογισμό ασφαλίστρου.
* Bugfix - Η αίτηση αγοράς για Εμπορεύματα Trading Post δεν διαγράφονται όταν το κτίριο κατεδαφίστηκε
* Bugfix - Τα στρατεύματα αποσύρονταν μερικές φορές σε λάθος πόλη
* Bugfix - σφάλματα εμφανίζονταν κατά τη διάρκεια των νέων μηνυμάτων πόλης
- * Bugfix Το σφάλμα στην απεικόνιση στο Εργαστήριο έχει φτιαχτεί
* Bugfix - Πολιτιστικά αγαθά μπορούσαν να γίνουν δεκτές οι αιτήσεις αρκετές φορές
* Bugfix - Μερικές φορές οι πολίτες εγκατέλειπαν την πόλη αν ένας σύμμαχος λεηλατούσε από την πόλη μας
* Bugfix - Αν η ανάπτυξη μιας πόλης ληταν στάσιμη, το δυσαρεστημένο smiley εμφανίζεται
EKANA COPY/PASTE apo to forum tou ikariam
* Feature - διπλασίασε τη δυνατότητα αποθήκευσης: Ένα κομμάτι της Αμβροσία σας επιτρέπει να διπλασιάσει την ποσότητα των εμπορευμάτων που είναι ασφαλείς από τη λεηλασία.
* Feature - Προστασία για τους νέους παίκτες: Νέοι παίκτες δεν μπορούν να δεχτούν επίθεση μέχρι το Δημαρχείο τους να έχει επεκταθεί σε επίπεδο 4, να έχουν αυτοί επιτεθεί άλλο παίκτη ή να ιδρύσουν την πρώτη αποικία τους. Οι παίκτες που έχουν ενεργό λογαριασμό Premium είναι ασφαλής μέχρι το επίπεδο 6. Εάν ένας παίκτης καθίσταται ανενεργός, η προστασία καταπίπτει. Στρατεύματα δεν μπορούν να σταθμεύουν σε πόλεις τέτοιου προστατευόμενου παίκτη, καθώς δεν μπορούν να επιτεθούν έτσι και αλλιώς αυτοί.
* Feature-Εμπόριο προσφέρες βελτιωμένη: Ο κατάλογος Ευκαιριών, τα αποτελέσματα Εύρεσης εμφανίζει τώρα το μέγεθος του λιμανιού της πόλης προμηθευτή. Έτσι, η διάρκεια της αποστολής μπορεί να εκτιμηθεί.
* Feature σύστημα Έρευνας αναθεωρήθηκε: Προηγουμένως, οι παίκτες μπορούσαν να επιλέγουν μόνο το τμήμα της έρευνας τους. Τα σημεία της έρευνας ήταν τότε αυτομάτως επενδεδυμένα στην έρευνα αυτής της ενότητας και οι έρευνες γινόντουσαν αυτόματα. Από τώρα και στο εξής, κάθε παίκτης (παίρνοντας υπόψιν της απαιτήσεις για την έρευνα ) μπορούν να επενδύουν τους πόντους της έρευνας τους στο τμήμα έρευνας της επιλογής του. Οι ερευνητικοί πόντοι παράγονται κανονικά. Αν οι επιστήμονες έχουν παράγει τους πόντους έρευνας, όπως το δυνατό κόστος έρευνας θεμάτων, τα σημεία μπορούν να ανταλλαχθούν για την έρευνα από το σύμβουλο της έρευνας. Η δυνατότητα ανταλλαγή με κρύσταλλο "για τα σημεία της έρευνας» έχει παραλειφθεί.
* Feature-Νησί φόρουμ: Κάθε νησί έχει τώρα ένα μικρό βήμα σε αυτή, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε παίκτη που έχει μια πόλη με το συγκεκριμένο νησί. Το φόρουμ μπορεί να προσεγγιστεί μέσω του θέατρα για τα νησιά.
* Feature-Θαύματα αναθεωρημένες: Κάθε νησί έχει ένα θαύμα για το ότι έχει ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα. Οι παίκτες μπορούν να οικοδομήσουν ένα ναό στις πόλεις τους, στις οποίες χωρικοί μπορούν να γίνουν ιερείς. Το μέγιστο ποσό των ιερέων εξαρτάται από το στάδιο της επέκτασης του κτιρίου. Οι Ιερείς παράγουν ένα θαύμα πίστης σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή με ένα δυναμικό όριο (ανάλογα με το επίπεδο του θαύματος και το μέγιστο του πληθυσμού σε όλες τις πόλεις του νησιού). Η Πίστη είναι μειωμένη εάν ένας ιερέας έχει αφαιρεθεί από το ναό ή εάν το όριο μεταβάλλεται. Κάθε θαύμα νησί έχει κατ 'ανώτατο όριο 5 επίπεδα και μπορεί να επεκταθεί με την κοινότητα του νησιού. Ωστόσο, για να γίνει αυτό, πρέπει ειδών πολυτελείας να δωρεά. Είναι άνευ σημασίας πόρος που είναι, αλλά δεν μπορεί να είναι ένας πόρος που παράγεται ήδη στο νησί. Παράδειγμα: Σε ένα νησί μάρμαρο, μόνο κρασί, κρύσταλλο ή θείο μπορεί να δωρηθεί. Τα 5 επίπεδα καθορίζουν τη δύναμη του αποτελέσματος θαύμα. Οι παίκτες μπορούν να προκαλέσουν το αποτέλεσμα ενός συγκεκριμένου επιπέδου, όταν οι ιερείς από όλες τις πόλεις έχουν επιτύχει αρκετά πίστη για το επίπεδο. Προκαλώντας με αποτέλεσμα να μην μειώνει την πίστη! Κάθε παίκτης μπορεί να ενεργοποιήσει την επίδραση ενός επιπέδου, ανεξάρτητα από τους άλλους παίκτες στο νησί. Αποτελέσματα Θαύμα επηρεάσει πλήρες λογαριασμό του παίκτη (όλοι οι στρατοί, τους στόλους ή πόλεις). Έχουν μια περιορισμένη περίοδο αποτελεσματικότητας (συνήθως δύο ώρες) και δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί ξανά για αρκετές ώρες μετά (συνήθως 20 ώρες). Τα προηγούμενα αποτελέσματα παραλείπεται εντελώς.
* Feature σύστημα μάχης έχει αναθεωρηθεί: Οι Μονάδες και ακολουθίες μάχη έχουν αλλάξει εντελώς. Υπάρχουν διαφορετικές θέσεις ή θέσεις γραμμής στο πεδίο της μάχης, οι οποίες μπορούν να καταληφθούν από συγκεκριμένες κατηγορίες μονάδων και να συμμετάσχουν στις δράσεις με διάφορους τρόπους. Το βαρύ πεζικό είναι στην πρώτη γραμμή όσον αφορά τις κύριες γραμμές της μάχης. Στα πλευρά, δίπλα από το βαρύ πεζικό είναι το ελαφρύ πεζικο και πίσω από τις κύριες γραμμές της μάχης είναι οι μονάδες μακρού βεληνεκές. Το τείχος της πόλης πρέπει να έχει σπάσει προκειμένου για μια μάχη να ξεκινήσει σε μια πόλη. Αν η μια πλευρά καταφέρει να νικήσει τις κύριες γραμμές της μάχης του αντιπάλου, η μάχη τελειώνει. Αν δεν υπάρχουν αρκετό διαθέσιμο βαρύ πεζικό, οι γραμμές μάχης γεμίζουν με άλλες κατηγορίες μονάδων η οποίες κατά πάσα πιθανότητα δεν θα είναι τόσο επιτυχής κατά τη διάρκεια της μάχης. Οι θέσεις αυτές, ανεξάρτητα από το μέγεθος της πόλης τους, έχουν περιορισμένες χωρητικότητες για τις μονάδες. Οι μονάδες που δεν χωράνε πια, δεν θα λάβουν μέρος στο Γύρο μάχη, αλλά θα περιμένουν στα μετόπισθεν!! έως ότου αυτό είναι απαραίτητο. Οι παράμετροι των μονάδων έχουν αλλάξει εντελώς. Το ίδιο ισχύει και για το κόστος κατασκευής τους και η απαιτούμενη συντήρηση. Σε γενικές γραμμές, αυτές έχουν μειωθεί. Μπορείτε να βρείτε μια πιο λεπτομερή περιγραφή του συστήματος μάχης στο Ikipedia.
* Feature - Νέα μονάδα Spear Thrower: Ο Ακοντιστής!είναι μια νέα μονάδα πεζικού που είναι και μια μονάδα εκκίνησης.
* Feature - Βοήθημα για αρχάριους: Ένας οδηγος με οκτώ βήματα έχει υλοποιηθεί στο παιχνίδι. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος σύμβουλοι εξηγούν τα πιο σημαντικά βήματα για να κάνετε όταν είστε νέοι στο παιχνίδι και μόλις έχετε αρχίσει το παιχνίδι.
* Feature - Χωριό Βαρβάρων: Υπάρχει τώρα ένα Χωριό Βαρβάρων στο νησί της πρωτεύουσας του παίκτη. Μπορεί να το λεηλατήσετε έως και 10 φορές. Το Λάφυρο και η δύναμη του αυξάνεται με κάθε επίθεση. Έτσι, το νέο σύστημα μάχης μπορεί να δοκιμαστεί χωρίς να έχετε νέους εχθρούς.
* Feature - Global news: Ένα νέο σύστημα έχει τεθεί σε εφαρμογή, ώστε να μπορέσουμε να σας στείλουμε άμεσα σημαντικές ειδήσεις στο παιχνίδι.
* Feature - Παγκόσμια λίστα συντομεύσεων χάρτη: Αυτή είναι μια αναπτυσσόμενη λίστα στον παγκόσμιο χάρτη? Μπορείτε να αποφασίσετε ποια νησιά θα θέλατε το χάρτη για να είναι στο κέντρο του εδώ. Νησιά για τα οποία έχετε τη δική πόλεις και τα στρατεύματα που σταθμεύουν καταχωρούνται αυτόματα. Επιπλέον, ένα άλλο 5 νησιά μπορούν να εγγραφούν - η οποία γίνεται κατ 'ανώτατο όριο των 25, εάν έχετε έναν απολογισμό ασφαλίστρου.
* Bugfix - Η αίτηση αγοράς για Εμπορεύματα Trading Post δεν διαγράφονται όταν το κτίριο κατεδαφίστηκε
* Bugfix - Τα στρατεύματα αποσύρονταν μερικές φορές σε λάθος πόλη
* Bugfix - σφάλματα εμφανίζονταν κατά τη διάρκεια των νέων μηνυμάτων πόλης
- * Bugfix Το σφάλμα στην απεικόνιση στο Εργαστήριο έχει φτιαχτεί
* Bugfix - Πολιτιστικά αγαθά μπορούσαν να γίνουν δεκτές οι αιτήσεις αρκετές φορές
* Bugfix - Μερικές φορές οι πολίτες εγκατέλειπαν την πόλη αν ένας σύμμαχος λεηλατούσε από την πόλη μας
* Bugfix - Αν η ανάπτυξη μιας πόλης ληταν στάσιμη, το δυσαρεστημένο smiley εμφανίζεται
EKANA COPY/PASTE apo to forum tou ikariam
heavysmok- Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Ηλικία : 44
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Εκ πρώτης όψεως, συμφωνώ με την λογική του να μην επιτιθόμαστε σε νέους παίχτες. Έτσι θα μπορούν να αναπτυχθούν αρχικά και μετά να γίνονται φάρμες! χεχε.
2) το θάυμα στο νησί είναι ενδιαφέρουσα ιδέα. Για να δούμε πως θα εφαρμοστεί
3) Δεν διάβασα ότι διορθώνεται το bug της μηδενικής συντήρησης στρατού.
4) Το νέο στυλ μάχης ακούγεται πολύ περίπλοκο και μάλλον θα απαιτεί όλων των ειδών τις μονάδες για μια καλή μάχη. Επίσης το να μην μπαίνουν όλες οι μονάδες στην μάχη ίσως είναι πολύ άδικο για κάποιους ίσως καλό για τους μικρούς. Θα δείξει.
5) Κακώς δεν μπορείς να αγοράσεις έρευνα με κρύσταλλο.
6) Καλό το νέο κτήριου του ναού αλλά θα πρέπει να μπει και μια νέα θέση γιατί δεν χωράνε όλα!!!
Αν γίνουν όλα όσα αναφέρει στο φόρουμ τότε δεν μιλάμε για έκδοση v.0.3.2 αλλά για έκδοση v.0.4
Προβλέπω πως αν διορθωθούν 4-5 bugs με όλα αυτά θα δημιουργηθούν 25. Επίσης με όλα αυτά (βαρβαρικό χωρίο κλπ) θα βαρύνει πολύ το παιχνίδι. Ήδη τις τελευταίες μέρες σέρνεται ενοχλητικά ορισμένες ώρες!!
2) το θάυμα στο νησί είναι ενδιαφέρουσα ιδέα. Για να δούμε πως θα εφαρμοστεί
3) Δεν διάβασα ότι διορθώνεται το bug της μηδενικής συντήρησης στρατού.
4) Το νέο στυλ μάχης ακούγεται πολύ περίπλοκο και μάλλον θα απαιτεί όλων των ειδών τις μονάδες για μια καλή μάχη. Επίσης το να μην μπαίνουν όλες οι μονάδες στην μάχη ίσως είναι πολύ άδικο για κάποιους ίσως καλό για τους μικρούς. Θα δείξει.
5) Κακώς δεν μπορείς να αγοράσεις έρευνα με κρύσταλλο.
6) Καλό το νέο κτήριου του ναού αλλά θα πρέπει να μπει και μια νέα θέση γιατί δεν χωράνε όλα!!!
Αν γίνουν όλα όσα αναφέρει στο φόρουμ τότε δεν μιλάμε για έκδοση v.0.3.2 αλλά για έκδοση v.0.4
Προβλέπω πως αν διορθωθούν 4-5 bugs με όλα αυτά θα δημιουργηθούν 25. Επίσης με όλα αυτά (βαρβαρικό χωρίο κλπ) θα βαρύνει πολύ το παιχνίδι. Ήδη τις τελευταίες μέρες σέρνεται ενοχλητικά ορισμένες ώρες!!
MYSTERY- Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Auto me ths 8eseis pragmatika einai provlima, den mporw na katalavw giati mas aferoun thn dynatothta na ekmetaleutoume ola ta kthria. 8a elega oxi apla 1 alla 2 8eseis na mas kanoun.
Anaferoun oti 8a yparksei kai mia nea monada, kapioi exoun riksei to kthrio gia ths anaba8mhseis tou stratou....Ante pali apo thn arxh.
Den anaferoun tpt gia to bug ths mhdenikhs syntirishs, alla den nomizw na to afhsoun etsi
Anaferoun oti 8a yparksei kai mia nea monada, kapioi exoun riksei to kthrio gia ths anaba8mhseis tou stratou....Ante pali apo thn arxh.
Den anaferoun tpt gia to bug ths mhdenikhs syntirishs, alla den nomizw na to afhsoun etsi
heavysmok- Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Ηλικία : 44
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗ ΑΓΓΛΟΜΑΘΕΙΣ
• Feature -- Η κατάσταση διακοπών έχει επανασχεδιαστεί: `Ενας παίκτης μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να μπει σε κατάσταση διακοπών. Στόλος και στρατός που είναι στον δρόμο τους για μια πόλη άλλου παίκτη θα τελειώσουν την τρέχουσα αποστολή τους. Ωστόσο, νέες αποστολές μπορούν μόνο να ξεκινήσουν όταν οι τρέχουσες τελειώσουν. Σταθμευμένες μονάδες στρατού (π.χ. στόλος κάποιου παίκτη στον στρατηγό) που είναι αυτή τη στιγμή στον δρόμο τους για κάπου θα διασκορπιστούν. Κτήρια που αναβαθμίζονται θα σταματήσουν όταν θα ενεργοποιηθεί η κατάσταση διακοπών και θα συνεχίσουν μόλις επανασυνδεθείς στον παιχνίδι.
• Feature -- Διπλάσιος προστατευτικός χώρος: Λίγη αμβροσία σου επιτρέπει να διπλασιάσεις τα προστατευόμενα από λεηλασίες αγαθά.
• Feature -- Προστασία νέων παικτών: Παίκτες μου μόλις γράφτηκαν στο παιχνίδι δεν μπορούν να δεχτούν επίθεση μέχρι το Δημαρχείο τους φτάσει το επίπεδο 4, έχουν κάνει επίθεση σε άλλο παίκτη ή ίδρυσαν την πρώτη τους αποικία. Παίκτες με Λογαριασμό Prenium είναι ασφαλείς μέχρι το επίπεδο 6. Αμα ένας παίκτης βγει ανενεργός, η προστασία χάνεται. Μονάδες στρατού δεν μπορούν να σταθμεύσουν σε πόλη νέου, προστατευόμενου παίκτη, μιας και δεν μπορούν να επιτεθούν.
• Feature -- Οι εμπορικές προσφορές ενισχύθηκαν: Η λίστα με τα αποτελέσματα του αναζητητή παζαριού τώρα δείχνει το μέγεθος του λιμένα εμπορικών συναλλαγών του προμηθευτή. `Ετσι η διάρκεια της αποστολής μπορεί να καθοριστεί.
• Feature -- Το σύστημα έρευνας έχει αναθεωρηθεί: Παλιά οι παίκτες μπορούσαν μόνο να επιλέξουν τον κλάδο έρευνας. Οι ερευνητικοί πόντοι αυτόματα καταθέτονταν σε αυτόν τον κλάδο και η έρευνα τελείωνε άμεσα. Από εδώ και στο εξής κάθε παίκτης (πληρώντας τις προϋποθέσεις για να ερευνηθεί η έρευνα) μπορεί να καταθέσει τους ερευνητικούς πόντους του/της σε μια έρευνα της κατηγορίας του/της. Οι ερευνητικοί πόντοι παράγονται κανονικά. `Αμα οι επιστήμονες έχουν παράγει τόσους πόντους όσους χρειάζονται για να καλυφθεί το κόστος, οι πόντοι μπορούν να αλλαχθούν για την έρευνα από τον σύμβουλο έρευνας. Η δυνατότητα ‘Αλλαγή κρυστάλλων για ερευνητικούς πόντους’ έχει παραλειφθεί.
• Feature -- Νησιώτικα Φόρουμς: Κάθε νησί τώρα έχει ένα δικό του μικρό φόρουμ, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε παίκτη που έχει μια πόλη στο συγκεκριμένο νησί. Οι παίκτες έχουν πρόσβαση στα φόρουμς μέσω των θεάτρων του νησιού.
• Feature -- Αναθεώρηση Θαυμάτων: Κάθε νησί έχει ένα θαύμα πάνω του το οποίο έχει μια ξεχωριστή ικανότητα. Οι παίκτες μπορούν να χτίσουν έναν ναό στις πόλεις τους, στον οποίο οι χωρικοί μπορούν να γίνουν ιερείς. Ο μέγιστος αριθμός ιερέων εξαρτάται από το επίπεδο του κτηρίου. Οι ιερείς παράγουν πίστη θαύματος μέσα σε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα με ένα δυναμικό μέγιστο (που εξαρτάται από το επίπεδο του θαύματος και τον μέγιστο πληθυσμό όλων των πόλεων στο νησί) Η πίστη μειώνεται άμα ένας ιερέας αφαιρεθεί από τον ναό ή άμα το όριο μεταβληθεί. Κάθε θαύμα νησιού έχει ως μέγιστο το επίπεδο 5 και μπορεί να αναβαθμιστεί από την κοινότητα του νησιού. Ωστόσο για να γίνει αυτό, αγαθά πολυτελείας πρέπει να δωριστούν. Είναι άσχετο ποιο αγαθό είναι αλλά δεν μπορεί να είναι αυτό που παράγεται στο νησί. Παράδειγμα: Σε ένα νησί με μάρμαρο, μόνο κρασί, κρύσταλλο ή θείο μπορεί να δωριθεί. Το επίπεδο 5 καθορίζει την δύναμη της ενέργειας του θαύματος. Οι παίκτες μπορούν να καθορίσουν την δράση ενός συγκεκριμένου επιπέδου όταν οι ιερείς από όλες τις πόλεις έχουν συλλέξει αρκετή πίστη για το επίπεδο. Ενεργοποιώντας μια ενέργεια δεν μειώνεται η πίστη! Κάθε παίκτης μπορεί να ενεργοποιήσει την δράση ενός επιπέδου ασχέτως από τους άλλους παίκτες στο νησί. Οι ενέργειες των θαυμάτων επηρεάζουν ολόκληρο τον λογαριασμό του παίκτη (όλο του τον στρατό, τον στόλο ή τις πόλεις. `Εχουν όμως μια περιορισμένη διάρκεια δράσης (συνήθως 2 ώρες) και δεν μπορούν να ενεργοποιηθούν ξανά για αρκετές ώρες ( συνήθως 20 ώρες). Οι προηγούμενες επιδράσεις παραλείπονται τελείως.
• Feature -- Το σύστημα μάχης έχει αναθεωρηθεί: Μονάδες και θέσεις μάχης έχουν αλλάξει τελείως. Υπάρχουν διαφορετικές θέσεις ή γραμμές στο πεδίο μάχης, που μπορούν να καταληφθούν από συγκεκριμένες μονάδες και να συμμετέχουν στην μάχη με διαφορετικούς τρόπους. Το βαρύ πεζικό παρατάσσεται στις μπροστινές θέσεις και στις κυριότερες γραμμές μάχης. Στα πλαϊνά, δίπλα στο βαρύ πεζικό και πίσω από τις κύριες γραμμές μάχης παρατάσσονται οι μονάδες με μεγάλη εμβέλεια βολής(τοξότες). Το τείχος της πόλης πρέπει να σπάσει πρώτα για να αρχίσει ή μάχη. Μόλις ή μία πλευρά καταφέρει να νικήσει τις αντίπαλες κύριες γραμμές μάχης, η μάχη τελειώνει. `Αμα δεν υπάρχει αρκετό βαρύ πεζικό, οι κύριες γραμμές μάχης γεμίζουν με άλλες μονάδες οι οποίες πιθανόν να μην έχουν τόση επιτυχία σε μάχες στήθους με στήθους. Αυτές οι θέσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους πόλεως έχουν έναν περιορισμένο χώρο για μονάδες. Οι μονάδες που δεν θα χωράνε, δεν θα παίρνουν μέρος στην μάχη, άλλα θα περιμένουν σαν ρεζέρβες μέχρι να χρειαστούν. Οι παράμετροι των μονάδων έχουν αλλάξει τελείως. Αυτό ισχύει και για το κόστος κτηρίων και για την συντήρηση του στρατού. Γενικά αυτά μειώθηκαν. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα μάχης θα βρείτε στην Ikipedia
• Feature -- Νέα μονάδα Εκτοξευτής Δοράτου: Ο εκτοξευτής δοράτου είναι μια νέα μονάδα πεζικού και είναι μονάδα που θα χρησιμοποιείτε από την αρχή του παιχνιδιού.
• Feature -- Μαθήματα για αρχάριους: `Ένα μάθημα με 8 βήματα έχει προστεθεί στο παιχνίδι. Κατά την διάρκεια των μαθημάτων, οι σύμβουλοι εξηγούν τα σημαντικότερα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις όταν είσαι νέος στο παιχνίδι και έχεις αρχίσει να παίζεις μόλις τα τώρα..
• Feature -- Χωριό Βαρβάρων: Τώρα υπάρχει ένα χωριό βαρβάρων στο νησί της πρωτεύουσας του παίκτη. Μπορεί να λεηλατηθεί ως και 10 φορές. Τα αγαθά που μπορούν να λεηλατηθούν αλλά και η δύναμη των βαρβάρων αυξάνεται με κάθε επίθεση. `Ετσι ένα νέο σύστημα μάχης μπορεί να δοκιμαστεί χωρίς να κάνεις νέους εχθρούς.
• Feature -- Παγκόσμια Νέα: `Ένα νέο σύστημα έχει εφαρμοστεί και έτσι μπορείς να λαμβάνεις κατευθείαν τα σημαντικά σου νέα από το παιχνίδι.
• Feature -- Λίστα συντομεύσεων στον Παγκόσμιο Χάρτη: Αυτή είναι μια αναπτυσσόμενη λίστα στον παγκόσμιο χάρτη: μπορείς να αποφασίσεις σε ποια νησιά θέλεις να επικεντρώνεται ο χάρτης. Νησιά στα οποία έχει δικές σου πόλεις και δικούς σου σταθμευμένους στρατούς μπαίνουν αυτόματα . Ακόμα άλλες 5 πόλεις μπορούν να μπουν – το οποίο γίνεται 25 μέγιστο με λογαριασμό Prenium.
• Bugfix -- Προσφορές αγαθών στην Θ.Ε.Σ δεν διαγράφονταν όταν το κτήριο γκρεμιζόταν.
• Bugfix -- Μονάδες μερικές φορές μεταφέρονταν σε λάθος πόλη.
• Bugfix -- Προβλήματα παρουσιάζονταν κατά την δημιουργία νέων αποικιακών μηνυμάτων.
• Bugfix -- Το πρόβλημα στο εργαστήριο επιδιορθώθηκε.
• Bugfix -- Αγαθά πολιτισμικών ανταλλαγών μπορούσαν να αποδεχτούν πολλαπλές φορές.
• Bugfix -- Μερικές φορές χωρικοί έφευγαν άμα σύμμαχος λεηλατούσε με προγεφύρωμα την πόλη.
• Bugfix -- `Όταν η ανάπτυξη σε μία πόλη σταματούσε, φαινόταν το εικονίδιο της δυσαρέσκειας.
• Feature -- Διπλάσιος προστατευτικός χώρος: Λίγη αμβροσία σου επιτρέπει να διπλασιάσεις τα προστατευόμενα από λεηλασίες αγαθά.
• Feature -- Προστασία νέων παικτών: Παίκτες μου μόλις γράφτηκαν στο παιχνίδι δεν μπορούν να δεχτούν επίθεση μέχρι το Δημαρχείο τους φτάσει το επίπεδο 4, έχουν κάνει επίθεση σε άλλο παίκτη ή ίδρυσαν την πρώτη τους αποικία. Παίκτες με Λογαριασμό Prenium είναι ασφαλείς μέχρι το επίπεδο 6. Αμα ένας παίκτης βγει ανενεργός, η προστασία χάνεται. Μονάδες στρατού δεν μπορούν να σταθμεύσουν σε πόλη νέου, προστατευόμενου παίκτη, μιας και δεν μπορούν να επιτεθούν.
• Feature -- Οι εμπορικές προσφορές ενισχύθηκαν: Η λίστα με τα αποτελέσματα του αναζητητή παζαριού τώρα δείχνει το μέγεθος του λιμένα εμπορικών συναλλαγών του προμηθευτή. `Ετσι η διάρκεια της αποστολής μπορεί να καθοριστεί.
• Feature -- Το σύστημα έρευνας έχει αναθεωρηθεί: Παλιά οι παίκτες μπορούσαν μόνο να επιλέξουν τον κλάδο έρευνας. Οι ερευνητικοί πόντοι αυτόματα καταθέτονταν σε αυτόν τον κλάδο και η έρευνα τελείωνε άμεσα. Από εδώ και στο εξής κάθε παίκτης (πληρώντας τις προϋποθέσεις για να ερευνηθεί η έρευνα) μπορεί να καταθέσει τους ερευνητικούς πόντους του/της σε μια έρευνα της κατηγορίας του/της. Οι ερευνητικοί πόντοι παράγονται κανονικά. `Αμα οι επιστήμονες έχουν παράγει τόσους πόντους όσους χρειάζονται για να καλυφθεί το κόστος, οι πόντοι μπορούν να αλλαχθούν για την έρευνα από τον σύμβουλο έρευνας. Η δυνατότητα ‘Αλλαγή κρυστάλλων για ερευνητικούς πόντους’ έχει παραλειφθεί.
• Feature -- Νησιώτικα Φόρουμς: Κάθε νησί τώρα έχει ένα δικό του μικρό φόρουμ, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε παίκτη που έχει μια πόλη στο συγκεκριμένο νησί. Οι παίκτες έχουν πρόσβαση στα φόρουμς μέσω των θεάτρων του νησιού.
• Feature -- Αναθεώρηση Θαυμάτων: Κάθε νησί έχει ένα θαύμα πάνω του το οποίο έχει μια ξεχωριστή ικανότητα. Οι παίκτες μπορούν να χτίσουν έναν ναό στις πόλεις τους, στον οποίο οι χωρικοί μπορούν να γίνουν ιερείς. Ο μέγιστος αριθμός ιερέων εξαρτάται από το επίπεδο του κτηρίου. Οι ιερείς παράγουν πίστη θαύματος μέσα σε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα με ένα δυναμικό μέγιστο (που εξαρτάται από το επίπεδο του θαύματος και τον μέγιστο πληθυσμό όλων των πόλεων στο νησί) Η πίστη μειώνεται άμα ένας ιερέας αφαιρεθεί από τον ναό ή άμα το όριο μεταβληθεί. Κάθε θαύμα νησιού έχει ως μέγιστο το επίπεδο 5 και μπορεί να αναβαθμιστεί από την κοινότητα του νησιού. Ωστόσο για να γίνει αυτό, αγαθά πολυτελείας πρέπει να δωριστούν. Είναι άσχετο ποιο αγαθό είναι αλλά δεν μπορεί να είναι αυτό που παράγεται στο νησί. Παράδειγμα: Σε ένα νησί με μάρμαρο, μόνο κρασί, κρύσταλλο ή θείο μπορεί να δωριθεί. Το επίπεδο 5 καθορίζει την δύναμη της ενέργειας του θαύματος. Οι παίκτες μπορούν να καθορίσουν την δράση ενός συγκεκριμένου επιπέδου όταν οι ιερείς από όλες τις πόλεις έχουν συλλέξει αρκετή πίστη για το επίπεδο. Ενεργοποιώντας μια ενέργεια δεν μειώνεται η πίστη! Κάθε παίκτης μπορεί να ενεργοποιήσει την δράση ενός επιπέδου ασχέτως από τους άλλους παίκτες στο νησί. Οι ενέργειες των θαυμάτων επηρεάζουν ολόκληρο τον λογαριασμό του παίκτη (όλο του τον στρατό, τον στόλο ή τις πόλεις. `Εχουν όμως μια περιορισμένη διάρκεια δράσης (συνήθως 2 ώρες) και δεν μπορούν να ενεργοποιηθούν ξανά για αρκετές ώρες ( συνήθως 20 ώρες). Οι προηγούμενες επιδράσεις παραλείπονται τελείως.
• Feature -- Το σύστημα μάχης έχει αναθεωρηθεί: Μονάδες και θέσεις μάχης έχουν αλλάξει τελείως. Υπάρχουν διαφορετικές θέσεις ή γραμμές στο πεδίο μάχης, που μπορούν να καταληφθούν από συγκεκριμένες μονάδες και να συμμετέχουν στην μάχη με διαφορετικούς τρόπους. Το βαρύ πεζικό παρατάσσεται στις μπροστινές θέσεις και στις κυριότερες γραμμές μάχης. Στα πλαϊνά, δίπλα στο βαρύ πεζικό και πίσω από τις κύριες γραμμές μάχης παρατάσσονται οι μονάδες με μεγάλη εμβέλεια βολής(τοξότες). Το τείχος της πόλης πρέπει να σπάσει πρώτα για να αρχίσει ή μάχη. Μόλις ή μία πλευρά καταφέρει να νικήσει τις αντίπαλες κύριες γραμμές μάχης, η μάχη τελειώνει. `Αμα δεν υπάρχει αρκετό βαρύ πεζικό, οι κύριες γραμμές μάχης γεμίζουν με άλλες μονάδες οι οποίες πιθανόν να μην έχουν τόση επιτυχία σε μάχες στήθους με στήθους. Αυτές οι θέσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους πόλεως έχουν έναν περιορισμένο χώρο για μονάδες. Οι μονάδες που δεν θα χωράνε, δεν θα παίρνουν μέρος στην μάχη, άλλα θα περιμένουν σαν ρεζέρβες μέχρι να χρειαστούν. Οι παράμετροι των μονάδων έχουν αλλάξει τελείως. Αυτό ισχύει και για το κόστος κτηρίων και για την συντήρηση του στρατού. Γενικά αυτά μειώθηκαν. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα μάχης θα βρείτε στην Ikipedia
• Feature -- Νέα μονάδα Εκτοξευτής Δοράτου: Ο εκτοξευτής δοράτου είναι μια νέα μονάδα πεζικού και είναι μονάδα που θα χρησιμοποιείτε από την αρχή του παιχνιδιού.
• Feature -- Μαθήματα για αρχάριους: `Ένα μάθημα με 8 βήματα έχει προστεθεί στο παιχνίδι. Κατά την διάρκεια των μαθημάτων, οι σύμβουλοι εξηγούν τα σημαντικότερα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις όταν είσαι νέος στο παιχνίδι και έχεις αρχίσει να παίζεις μόλις τα τώρα..
• Feature -- Χωριό Βαρβάρων: Τώρα υπάρχει ένα χωριό βαρβάρων στο νησί της πρωτεύουσας του παίκτη. Μπορεί να λεηλατηθεί ως και 10 φορές. Τα αγαθά που μπορούν να λεηλατηθούν αλλά και η δύναμη των βαρβάρων αυξάνεται με κάθε επίθεση. `Ετσι ένα νέο σύστημα μάχης μπορεί να δοκιμαστεί χωρίς να κάνεις νέους εχθρούς.
• Feature -- Παγκόσμια Νέα: `Ένα νέο σύστημα έχει εφαρμοστεί και έτσι μπορείς να λαμβάνεις κατευθείαν τα σημαντικά σου νέα από το παιχνίδι.
• Feature -- Λίστα συντομεύσεων στον Παγκόσμιο Χάρτη: Αυτή είναι μια αναπτυσσόμενη λίστα στον παγκόσμιο χάρτη: μπορείς να αποφασίσεις σε ποια νησιά θέλεις να επικεντρώνεται ο χάρτης. Νησιά στα οποία έχει δικές σου πόλεις και δικούς σου σταθμευμένους στρατούς μπαίνουν αυτόματα . Ακόμα άλλες 5 πόλεις μπορούν να μπουν – το οποίο γίνεται 25 μέγιστο με λογαριασμό Prenium.
• Bugfix -- Προσφορές αγαθών στην Θ.Ε.Σ δεν διαγράφονταν όταν το κτήριο γκρεμιζόταν.
• Bugfix -- Μονάδες μερικές φορές μεταφέρονταν σε λάθος πόλη.
• Bugfix -- Προβλήματα παρουσιάζονταν κατά την δημιουργία νέων αποικιακών μηνυμάτων.
• Bugfix -- Το πρόβλημα στο εργαστήριο επιδιορθώθηκε.
• Bugfix -- Αγαθά πολιτισμικών ανταλλαγών μπορούσαν να αποδεχτούν πολλαπλές φορές.
• Bugfix -- Μερικές φορές χωρικοί έφευγαν άμα σύμμαχος λεηλατούσε με προγεφύρωμα την πόλη.
• Bugfix -- `Όταν η ανάπτυξη σε μία πόλη σταματούσε, φαινόταν το εικονίδιο της δυσαρέσκειας.
MYSTERY- Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Την 04.09.2009 17:04 ο/η Worst Nightmare έγραψε:
> τα νεα απο τον test server
> http://board.ikariam.gr/index.php?page=Thread&threadID=41533
>
>
> Το bug διορθώθηκε. Ο στρατός κοστίζει λιγότερο και τα καράβια περισσότερο, οπότε πάμε για αρκετό στρατό με λιγότερα καράβια. Οι νέοι παίχτες προστατεύονται. Πάνω στο όνομά τους έχει ένα περιστέρι. Επίσης μπήκαν ένα καινούριο κτίριο και μια καινούρια μονάδα
>
> Ο Ναός
> ----------
> Ο ναός είναι ένα μέρος λατρείας και πίστης. Οι ιερείς ζουν εδώ προσευχόμενοι στο θεό και κηρύτουν το λόγο του θεού στο νησί. Μπορείς κι εσύ να προσευχηθείς για θαύματα εδώ όσο δείχνεις τον απαιτούμενο σεβασμό.
>
> Οι ακοντιστές
> -----------------
> Οι ακοντιστές είναι στοιχεία του πληθυσμού, που πηγαίνουν στη μάχη με ελαφριά θωράκιση και τα βασικά ακόντια. Δεν έχεουν καμιά ευκαιρία απέναντι σε επαγγελματίες στρατιώτες.
>
> Δεν έχει δημιουργηθεί καινούρια θέση για τον Ναό. Θα πρέπει να γκρεμιστεί κάποιο άλλο κτίριο. Επίσης όσοι γκρέμισαν τα εργαστήρια θα πρέπει να τα ξαναφτιάξουν για τις καινούριες μονάδες. Τα εμπορικά ακριβαίνουν. Αγοράστε όσο μπορείτε πεισσότερα τώρα. Αλλάζει και το στρατιωτικό σκορ
> τα νεα απο τον test server
> http://board.ikariam.gr/index.php?page=Thread&threadID=41533
>
>
> Το bug διορθώθηκε. Ο στρατός κοστίζει λιγότερο και τα καράβια περισσότερο, οπότε πάμε για αρκετό στρατό με λιγότερα καράβια. Οι νέοι παίχτες προστατεύονται. Πάνω στο όνομά τους έχει ένα περιστέρι. Επίσης μπήκαν ένα καινούριο κτίριο και μια καινούρια μονάδα
>
> Ο Ναός
> ----------
> Ο ναός είναι ένα μέρος λατρείας και πίστης. Οι ιερείς ζουν εδώ προσευχόμενοι στο θεό και κηρύτουν το λόγο του θεού στο νησί. Μπορείς κι εσύ να προσευχηθείς για θαύματα εδώ όσο δείχνεις τον απαιτούμενο σεβασμό.
>
> Οι ακοντιστές
> -----------------
> Οι ακοντιστές είναι στοιχεία του πληθυσμού, που πηγαίνουν στη μάχη με ελαφριά θωράκιση και τα βασικά ακόντια. Δεν έχεουν καμιά ευκαιρία απέναντι σε επαγγελματίες στρατιώτες.
>
> Δεν έχει δημιουργηθεί καινούρια θέση για τον Ναό. Θα πρέπει να γκρεμιστεί κάποιο άλλο κτίριο. Επίσης όσοι γκρέμισαν τα εργαστήρια θα πρέπει να τα ξαναφτιάξουν για τις καινούριες μονάδες. Τα εμπορικά ακριβαίνουν. Αγοράστε όσο μπορείτε πεισσότερα τώρα. Αλλάζει και το στρατιωτικό σκορ
MYSTERY- Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Απ: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΟΡΙΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Me ta mexri twra dedomena pou diavazw sta forum osoi exoun xrhsimopoihsei to bug me ton strato einai poly kerdismenoi giati peftei dramatika h syntirish twn monadwn. p.x mia falaga apo 8 xryso peftei sta 3 opws kai kapoies akoma, ta karavia apo thn allh meria anevazoun thn syntirish tous kai mallon poloi 8a ta paramerisoun giati ginonte asymfwra.
8a htan kalo an kapoios pezei ston test server na mas enhmerwsei me perisoteres leptomeries opws kai oi sximatismoi maxhs einai ena poly dyskolo komati...Eida apo polous na anaferoun oti pleon 8a xreiazomaste oles ths monades. Ta teixh epitelous 8a kanoun thn douleia tous giati kapoios me 10-20 monades den 8a mporei na bgalei lehlasia, prepei na stelnei panta kai poliorkitika kai an auta riksoun ta teixh tote 8a ginete kai maxh. Auto isxyei kai stous anenergous.
Oti grafw parapano einai me ka8e epifilaksh giati kai egw enhmerwnomai apo alous pou paizoun ston test server.
8a htan kalo an kapoios pezei ston test server na mas enhmerwsei me perisoteres leptomeries opws kai oi sximatismoi maxhs einai ena poly dyskolo komati...Eida apo polous na anaferoun oti pleon 8a xreiazomaste oles ths monades. Ta teixh epitelous 8a kanoun thn douleia tous giati kapoios me 10-20 monades den 8a mporei na bgalei lehlasia, prepei na stelnei panta kai poliorkitika kai an auta riksoun ta teixh tote 8a ginete kai maxh. Auto isxyei kai stous anenergous.
Oti grafw parapano einai me ka8e epifilaksh giati kai egw enhmerwnomai apo alous pou paizoun ston test server.
heavysmok- Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Ηλικία : 44
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΑ
Επειδή πολλοί ρωτάνε το ποσοστό αντικατασκοπείας τους.
Εφαρμόστε το παρακάτω script και θα ξέρετε πάντα πόσο είναι σε κάθε πόλη. Το κακό είναι ότι δεν κρατάει τα δεδομένα και πρέπει κάθε φορά να γράφετε επίπεδο δημαρχείου κλπ αλλά έτσι κι αλλιώς μια φορά θα το κάνετε και μετά την επόμενη που θα αναβαθμίσετε το κρησφύγετο. Οπότε το συστήνω ανεπιφύλακτα!
http://board.ikariam.com/index.php?page=Thread&postID=614202
What this program does is check your chance of warding off spies. it shows the chance of them getting caught
once installed simply go to town view(it has to grab town hall level their, it does it silently)
then go into hideout
Below it will show you all the percentages of each mission and also infiltration.
Because the formula depends on the enemies hideout level I put a default lvl 20. You can change this and it will be saved when viewing all hideouts. as of version 0.3.0 of ikariam highest level is level 32 i believe.
You then have the ability to change(test) the amount of spies you have in hideout, to see how vulnerable you will be if you send 1 spy out.
All of this is using javascript with greasmonkey. once you have entered a value just hit enter on your keyboard and the results will change.
Only for english players. if it works in your server, then awesome, if not, well let me know the errors you receive.
Download here
http://www.hightekcafe.com/ikariam/
Εφαρμόστε το παρακάτω script και θα ξέρετε πάντα πόσο είναι σε κάθε πόλη. Το κακό είναι ότι δεν κρατάει τα δεδομένα και πρέπει κάθε φορά να γράφετε επίπεδο δημαρχείου κλπ αλλά έτσι κι αλλιώς μια φορά θα το κάνετε και μετά την επόμενη που θα αναβαθμίσετε το κρησφύγετο. Οπότε το συστήνω ανεπιφύλακτα!
http://board.ikariam.com/index.php?page=Thread&postID=614202
What this program does is check your chance of warding off spies. it shows the chance of them getting caught
once installed simply go to town view(it has to grab town hall level their, it does it silently)
then go into hideout
Below it will show you all the percentages of each mission and also infiltration.
Because the formula depends on the enemies hideout level I put a default lvl 20. You can change this and it will be saved when viewing all hideouts. as of version 0.3.0 of ikariam highest level is level 32 i believe.
You then have the ability to change(test) the amount of spies you have in hideout, to see how vulnerable you will be if you send 1 spy out.
All of this is using javascript with greasmonkey. once you have entered a value just hit enter on your keyboard and the results will change.
Only for english players. if it works in your server, then awesome, if not, well let me know the errors you receive.
Download here
http://www.hightekcafe.com/ikariam/
MYSTERY- Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ
https://2img.net/r/ihimizer/img169/694/ikariammapsymmaxia89maf.png[url][/url][url][/url]
https://2img.net/r/ihimizer/img169/694/ikariammapsymmaxia89maf.png
Tiny white dots: islands with 1 alliance town
Yellow dots: islands with 2-3 alliance towns
Orange dots: islands with 4-5 alliance towns
Red dots: islands with 6+ alliance towns
Προτίνω σε αρχηγούς-στρατηγούς-οργανωτές επιθέσεων το script
ikariam World Script
Δείχνει όλες τις κοντινές πόλεις συμμάχων ακόμα και όταν βλέπεις το νησί σου.
https://2img.net/r/ihimizer/img169/694/ikariammapsymmaxia89maf.png
Tiny white dots: islands with 1 alliance town
Yellow dots: islands with 2-3 alliance towns
Orange dots: islands with 4-5 alliance towns
Red dots: islands with 6+ alliance towns
Προτίνω σε αρχηγούς-στρατηγούς-οργανωτές επιθέσεων το script
ikariam World Script
Δείχνει όλες τις κοντινές πόλεις συμμάχων ακόμα και όταν βλέπεις το νησί σου.
MYSTERY- Αριθμός μηνυμάτων : 48
Ημερομηνία εγγραφής : 15/07/2009
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης